Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?
Nadat je een order via onze webshop hebt geplaatst, worden alle artikelen verzameld, ingepakt en verzendklaar gemaakt. Afhankelijk van de grootte, versturen wij bestellingen met verschillende vervoerders. 

Brievenbuspakket
Brievenbuspakketten versturen wij binnen Nederland met PostNL. Nadat de chauffeur je brievenbuspakket bij ons heeft opgehaald, ontvang je per e-mail een bevestiging met - indien mogelijk - een track en trace nummer van PostNL. Hiermee kun je op PostNL Track & Trace je eigen brievenbuspakket traceren.


Pakketten 
Pakketzendingen binnen Nederland  versturen wij met PostNL. Nadat de chauffeur het pakket in ons magazijn heeft opgehaald, ontvang je per e-mail een bevestiging met, indien mogelijk, een track en trace nummer van PostNL. Hiermee kun je op PostNL Track & Trace je eigen pakket traceren.

Pallets 
Palletzendingen worden met eigen vervoerders per vrachtwagen verstuurd. Voor deze zendingen is er helaas geen track en trace informatie beschikbaar. Wil je alsnog een tijdsindicatie voor de aanlevering ontvangen, dan kun je contact opnemen met onze binnendienst. 

Wat zijn de verzendkosten?
Al onze producten worden, afhankelijk van de grootte, als pallet, pakket of als brievenbuspakket verstuurd. Kleine accessoires versturen wij doorgaans als brievenbuspakket. Grotere accessoires en kleine wandkasten doorgaans als pakket. Grote wandkasten en serverkasten versturen wij op een pallet.


Verzendkosten Nederland
  • Brievenbuspakket: €4,95 excl. btw 
  • Pakketpost: €6,95, excl. btw 
  • Palletzending, eerste pallet: €47,50 excl. btw 
  • Palletzending, elke volgende pallet: €42,50 excl. btw 
Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf de 6de pallet betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden geplaatst, versturen we diezelfde dag nog. Doorgaans heb je jouw bestelling dus de volgende dag al op locatie. Dit geldt niet voor computers daar is een levertijd van 3-5 werkdagen.

Bestel je meerdere artikelen in één keer, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij je te laten bezorgen. De levertijd van de gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Mocht de verzending hierdoor vertragen, stellen we jou uiteraard hiervan op de hoogte. 

Kan ik een bezorgdatum of tijd kiezen?
Ja, dat kan! Tijdens je bestelling kun je in de check-out tegen meerprijs een tijdslevering kiezen. Geef hier dan graag de gewenste dag en tijdvenster aan.  


Wat gebeurt er als niemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen?
Is er niemand aanwezig om de pakketzendingen van PostNL in ontvangst te nemen? Dan wordt het pakket bij een PostNL-punt in de buurt afgeleverd of het pakket wordt teruggestuurd naar ons magazijn. Je ontvangt per mail de informatie waar je pakket is en waar je het kunt ophalen. 

Kan een palletzending niet in ontvangst worden genomen? Dan gaat deze weer terug naar het magazijn van onze vervoerder. Wij brengen je dan op de hoogte van de mislukte aanlevering. Let op: voor een tweede aanlevering worden opnieuw kosten gemaakt die voor eigen rekening zijn.  
Twijfel je of je aanwezig bent om je zending in ontvangst te nemen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat we samen vooraf kunnen bespreken wat de mogelijkheden zijn.  
Voor een brievenbuspakket hoef je niet thuis te zijn. Deze wordt gewoon in de brievenbus bezorgd.

Brengen jullie de bestelling naar binnen?
Helaas niet. Onze vervoerders leveren uit verzekeringstechnische redenen de zendingen uitsluitend tot op de stoep. De pallet moet zelf naar binnen worden gebracht. 


Moet voor ontvangst worden ondertekend?
Ja. De vervoerder vraagt om een handtekening voor ontvangst in goede orde. Het is belangrijk dat de zending aan de buitenkant op eventuele beschadigingen wordt gecontroleerd voordat je het afleverbewijs ondertekend. Is de verzendverpakking beschadigd? Maak dan een aantekening op het afleverbewijs.  


Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?
Mocht de bestelling beschadigd aankomen, doen we er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.  
Het snelst gaat dit als je het online RMA formulier invult. Na ontvangst van het formulier en foto's van de beschadiging, nemen onze collega's van de RMA-afdeling zo snel mogelijk contact met je op om te bespreken hoe we dit het beste kunnen oplossen.