Hoe plaats ik een bestelling?
  • Klik op het gewenste artikel.
  • Klik op bestellen of ga door met winkelen wanneer je meer artikelen wilt bestellen.
  • Vul alle persoonsgegevens in.
  • Controleer alles gegevens, zoals factuuradres, verzendadres, betaalmethode en de inhoud van je winkelwagen.
  • Selecteer een betaalmethode.
  • Klopt alles? Klik dan op bestellen met betaalverplichting.
Door de betaling te voldoen, maak je de bestelling definitief.
Je ontvangt per e-mail de orderbevestiging.
Heb je geen bevestigingsmail van ons ontvangen? Kijk dan even in je SPAM folder. Heb je ook daar geen bevestiging van ons? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik wil graag een offerte hoe vraag ik die aan?
Je vraag bij ons eenvoudig via e-mail een offerte aan. Hiermee heb je de snelst mogelijke prijsopgave. Een offerte vraag je als volgt aan: 
  • Zoek het gewenste artikel
  • Noteer het artikelnummer
  • Geef de hoeveelheid aan
  • Heb je verder nog wensen noteer ze
Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat we jouw aanvraag in goede orde hebben ontvangen. In deze e-mail staat ook het offertenummer. Bij vragen kun je aan dit nummer refereren. 
Na behandeling nemen we even contact met je op en spreken de offerte door.

Kan ik ook telefonisch bestellen?
Nee dat is niet mogelijk, omdat dit te foutgevoelig is. Als zakelijke klant kun je online bestellen.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Om in onze webshop te bestellen heb je geen account nodig, maar het is wel handig en heeft voordelen zoals:
  • Opslaan en beheren van je gegevens  
  • Verwerking van je order
  • Status weergave verzending order
Hoe maak ik een account aan?
Een account maken is heel gemakkelijk! Klik op het icoon login en er verschijnt een pop-up scherm en je kunt je registreren.

Hebben jullie een winkel waar ik de producten kan kopen?

Nee we hebben geen winkel. Wij verkopen onze producten uitsluitend via de webshop.

Ik ben iets vergeten te bestellen. Kan dit nog aan mijn bestelling worden toegevoegd?

Als je iets vergeten bent kan de bestelling gewijzigd worden, maar het ligt eraan hoe ver deze al is verwerkt. Is de bestelling nog niet verwerkt en meegegeven aan de vervoerder, dan kunnen wij in de meeste gevallen een vergeten artikel toevoegen. Neem dus direct contact met ons op als je een product bent vergeten.
Als het product is toegevoegd aan je bestelling zie je op de eindfactuur nog een bedrag open staan. Dit bedrag dient binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan ons overgemaakt te worden. Ons rekeningnummer staat vermeld op de factuur.

Als ik een verkeerd product heb besteld kan dit nog worden aangepast?

Je ziet dat je per ongeluk een verkeerd artikel hebt besteld, en dat wil je nog wijzigen voor dat de order wordt verzonden.
Het ligt eraan hoe ver deze al is verwerkt. Is de bestelling nog niet verwerkt en meegegeven aan de vervoerder, dan kunnen wij in de meeste gevallen wijzigingen doorvoeren.  Neem dus direct contact met ons op als je een product verkeerd hebt besteld.

Als we jouw bestelling wijzigen, kan dat invloed hebben op het totaalbedrag, en het kan zijn dat je geld terug krijgt of bij moet betalen. Moet je bijbetalen dat zie je op je eindfactuur een open bedrag. Dit bedrag dient binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan ons overgemaakt te worden. Ons rekeningnummer staat vermeld op de factuur. 
Als wij een goedkoper product leveren dan je oorspronkelijk hebt besteld, staat op je eindfactuur een tegoed. Dit bedrag ontvang je zo spoedig mogelijk van ons terug. Wij betalen je via dezelfde betaalmethode terug die je ook voor je bestelling hebt gekozen.

Wat zijn de verzendkosten?
Al onze producten worden, afhankelijk van de grootte, als pallet, pakket of als brievenbuspakket verstuurd. Kleine accessoires versturen wij doorgaans als brievenbuspakket. Grotere accessoires en kleine wandkasten doorgaans als pakket. Grote wandkasten en serverkasten versturen wij op een pallet.
Bij een bestelling die je in de winkelwagen hebt gelegd zie je de juiste verzendkosten.
Hieronder de verzendkosten op een rij:

Verzendkosten binnen Nederland 
  • Brievenbuspakket: €4,95 excl. btw 
  • Pakketpost: €6,95, excl. btw 
  • Palletzending, eerste pallet: €44,- excl. btw 
  • Palletzending, elke volgende pallet (tot max 5 pallets): €39,- excl. btw    
Wij berekenen per afleveradres verzendkosten voor de eerste 5 pallets. Vanaf pallet 6 betaal je enkel de verzendkosten voor de eerste 5 pallets.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?
  • IDeal
  • Bankoverschrijving
  • PayPal
Kan ik ook achteraf betalen?
Als zakelijke klant  kun je vanaf de derde bestelling achteraf op rekening betalen.
Let op: alle facturen dienen binnen 14 dagen te worden voldaan!

De betaling is mislukt. Wat moet ik nu doen?
Het kan gebeuren dat je de betaling te vroeg afbreekt dan zal de order niet worden verwerkt. Je kan gewoon de order opnieuw plaatsen en een betaalmethode kiezen. Krijg je een melding dat er tijdens de betaling iets mis is gegaan? We raden je aan om je bankrekening te controleren of het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven. Is dat niet het geval, kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.
Is het bedrag wel afgeschreven van je rekening en je krijgt nog steeds een foutmelding? Neem dan contact met ons op. Wij controleren de status van je bestelling.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
in onze webshop zie je de prijzen altijd exclusief btw. In de totaalprijs zie je de productprijzen en de te betalen btw, apart opgevoerd. Dit staat op de factuur op dezelfde manier aangegeven.

Hoelang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?
Voor alle betaalmethodes behalve een bankoverschrijving is de betaling doorgaans in een paar minuten bij ons. Zodra deze binnen is wordt de order verwerkt.
Bij een bankoverschrijving duurt het meestal langer voordat de betaling bij ons binnen is. Dit kan een paar uur tot een werkdag zijn. Wij versturen bestellingen pas als wij de betaling hebben ontvangen.